Pentru ca meriti..

Nu accepta viata asa cum ti-o propun oamenii..Nu inceta de a te convinge ca viata ar putea fi mai frumoasa; a ta si a celorlalti; nu alta viata, viitoare, care ne-ar consola de aceasta si ne-ar ajuta sa-i acceptam mizeria..Nu accepta..Din ziua in care vei incepe sa intelegi ca nu Dumnezeu ci oamenii sunt raspunzatori de aproape toate nenorocirile vietii, nu te vei mai resemna.. Nu accepta PENTRU CA MERITI ceva bun! Andre Gide

10 iunie 2012

My big moment is coming!!!!!!A cam inceput numaratoarea inversa asa ca in mai putin de un an voi fi o miresica superba alaturi de cel mai frumos print..si cum de toate celelalte aspecte m-am ocupat deja a venit timpul sa ma ocup de mine...... asadar..........de maine incep un regim care sper eu sa ma ajute sa ma simt ca o printesa in ziua nuntii mele, sa fiu asa cum mi-am dorit mereu, mai ales ca in ultima vreme inghetata mi-a cam facut cu ochiul si nu am putut sa o refuz.Deci sa dam startul! Adio dulciuri, adio cartofi prajiti, paste si alte bunatati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu